Posted: November 23, 2010 in SEVDİKLERİM
Seni Bir Tufan Gibi Sevdim
I

seni bir çığlık gibi sevdim

uzanıp sesimin avlularına sen de her sabah

sabah… sevince bir sevgiyle gideriz

sonra durur vitrinlerden çiçekleri seyrederiz

puştluklar bizi seyreder

biz çiçekleri!

II

seni bir kar gibi sevdim

eridim!

bak, kentleri de, dağları da bozdular

başka rüzgârlar giydirdiler kentlere

dağlara başka tüfekler

kalk

gidelim!

buradan gidelim!

III

seni bir namlu gibi sevdim

tetiklerimi ezberliyordun…

kıyametler koparken alnında bu kentin

geceydi… ansızın seni bir tufan gibi sevdim

bedenim alabora!

Yılmaz Odabaşı

Leave a Reply

