KÖŞELERDEN

Posted: November 7, 2010 in SEVDİKLERİM

Özet geçiyorum

KAAN SEZYUM

07/11/2010

Acun’un TV’ye sızmasının sebeplerinden biri de kötü ekonomiymiş

Cici pazarlar. Yeni Radikal’in kim bilir hangi sayfasına bakıyorsunuz? Belki de bu satırları okuduğunuz zaman çok uzaklarda olacaksınız? Bugün geçtiğimiz hafta gündemi takip etmeyenler için özet geçeceğim.

Acun’dan şok açıklama: Kendimi Tayyip Erdoğan’a benzetiyorum! Evet, benzetiyorum. Kendisiyle de bazen sohbet etme imkanım oluyor; o sohbette de yakın bir arkadaşımla sohbet ediyor frekansıyla (yakın arkadaşla sohbet etme frekansı?) konuşuyorum. Karşı taraftan da öyle bir elektrik (RtElektrik?) alıyorum çünkü. Beni gördüğü yerde mutlaka bana bir laf atar, şakalaşırız da. En son Kayseri’de milli maça bermudayla gitmiştim. Bir baktım Tayyip Bey gelmiş ve ben de mecburen karşılarına (birkaç başbakan söz konusu sanırım) bermudayla çıktım. Benimle “Bu ne hal?” diye bayağı dalga geçti… (Biz de memleketi gösterip ‘Bu ne hal?’ yapsak güzel mi olur acaba?) Başbakanımız kendisini Türkiye’ye adamış. Bakın, 8 yıldır Türkiye’de dolar artmıyor. Beni televizyoncu yapan dolardır (Ben de az çok para olduğunu tahmin ediyordum). Dolar artışı yüzünden yabancı kot sattığım dükkanım battı ve ben TV’ci oldum… Yani Acun’un TV’ye sızmasının sebeplerinden biri de kötü ekonomiymiş. Bazen dolar kuru bile hayatınızı çok acayip etkileyebiliyor. Aslında Acun zamanla İbrahim Tatlıses’e benziyor (tip olarak).

Erol Büyükburç Kanaltürk’te ajan kadınların ve uzaylıların spermlerinin peşinde olduğundan şüphelendiğini söyledi… (Neee? Ajan kadınlar tamam da uzaylılar ne oluyor?) “Belki daha çok çocuğum vardır onlar da başka amaçlarla benden alınmıştır. İlk defa konuşuyorum bunu, (“Ben saksı değilim” çıldırışımdan sonra) benim zekâ düzeyimin yüksek olduğunu düşünen ajanlar peşime takıldı, senelerce (Senelerce mi sürüyor almak acaba? Sevmek bir ömür boyu, sevişmek bir dakika?) sperm almak için uğraştılar ve aldılar (oooh afiyet olsun). 20’ye yakın çocuğumun olduğunu zannediyorum. Bu ajanlardan bir tanesi hostes kıyafetiyle gelmişti, inanılmaz güzel bir kadındı. Spermlerimi çalan bu kadınlar (Norveç, İsveç gibi kadınlarn teklif ettiği öne sürülen) başka ülkelerin ajanları olabilir. Bu olayların 4–5 sene içinde olduğunu düşünüyorum. Bunların birçok memleketten olduğunu biliyorum. Belki benim IQ’mu gördüler ona yönelik olarak yapmış olabilirler.”… Erol Büyükburç’u gördüğünüz yerde soğutun. Hararet yapmış olabilir.

Kolpa müzik yarışmasına Türkiye’nin adayı hazır gibi. Gözlüklü insanlardan oluşan Ayna, Örovizyon’da Türkiye’yi temsil edecek söylentileri başladı. Ayna’yı TRT’nin tüm aktivitelerinde yeterince gördüğümüz yetmemiş gibi bir kez daha Örovizyon’da izleyeceğiz sanırım. Türkiye bir de Örovizyon açılımı yapsa da Örovizyona Azer Bülbül ya da Ankaralı Turgut’u yollasa ya. Türkiye’yse Türküye. Daha ne olsun?

Demet Akalın’ın twitter’da “Sen bi ağzını topla, sıjmıyım gagana pislik” yazması olay oldu. Ben Demet’in yanındayım, herkes istediği gibi konuşabilmeli, yazabiliyorsa yazabilmeli de. Ünlüler de küfür edebilmeli. Ünsüzler de.

Konser öncesinde basın mensuplarının sorularını yanıtlayan İbrahim Tatlıses “Özel hayatım gayet güzel gidiyor. Hatta daha 3 – 4 çocuk daha istiyorum” dedi… Ya ne olacağıdı? İbrahim’in de hayatı kötü gidiyorsa zaten, hemen şuraya kara delik açalım içine çekilelim. (Çekilmek fiili ilk kez doğru kullanıldı sanırım. Bkz: Fotoğraf çekilebilir miyiz / çekinebilir miyiz?)

“Geçtiğimiz günlerde Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk’ümüzün orijinal ses kayıtlarının görüntüleri yayınlandı ve ses tonu oldukça normaldi. Ama bu görüntülerden önce bize senelerce Atamızın sesini oldukça ince olduğu hep yansıtılmıştı ve bu konu hep “ti” ye alınıyordu. Atatürk’ün gerçek ses tonunun bu şekilde gün yüzüne çıkması beni inanılmaz sevindirdi ve bu konu da kapanmış oldu.” –Özel hayatı iyi giden İbrahim Tatlıses, bakın ne kadar da güzel konuşuyor.

Derya Baykal ‘Çaresiz Ev Kadınları’nın yeni sezonunda oynayacakmış. Her türlü sıkıntıyı örgü örerek çözen bir kadını canlandıracağı dizide, ilk bölümde diğer ‘Çaresiz Ev Kadınları’nın, Derya’nın oynayacağı ‘Delilah’ karakterinden örme dildo rica etmesi yüzünden sette ve dizide sıkıntı yaşanmış. Neyse ki 150 ilmekten sonra ne sıkıntı ne keder ne de buruntu kalmış. (Bi tek bu haberi uydurdum, inanmayın: Ya da inanın ya).

Susam Sokağı’ndaki Büdü, resmen eşcinsel olduğunu açıkladı. Helal olsun sana Büdü! Darısı sokaktan bildiren gazeteci Tenten, Star Wars’tan sarı pipi C3PO ve ailemizin dostu uzaylı Alf’in başına.

Leave a Reply

