BÖYLE BİR SEVMEK/Attila İlhan

Posted: October 21, 2010 in SEVDİKLERİM
BÖYLE BİR SEVMEK

Ne kadınlar sevdim zaten yoktular

Yağmur giyerlerdi sonbaharla bir

Azıcık okşasam sanki çocuktular

Bıraksam korkudan gözleri sislenir

Ne kadınlar sevdim zaten yoktular

Böyle bir sevmek görülmemiştir

Hayır sanmayın ki beni unuttular

Hâlâ ara sıra mektupları gelir

Gerçek değildiler, birer umuttular

Eski bir şarkı, belki bir şiir

Ne kadınlar sevdim zaten yoktular

Böyle bir sevmek görülmemiştir

Yalnızlıklarımda elimden tuttular

Uzak fısıltıları içimi ürpertir

Sanki gökyüzünde bir buluttular

Nereye kayboldular şimdi kim bilir

Ne kadınlar sevdim zaten yoktular

Böyle bir sevmek görülmemiştir …

Attila İlhan

Leave a Reply

