Ben Değilim/Özdemir Asaf

Posted: September 4, 2010 in SEVDİKLERİM

Ben Değilim                                                  







Bir akşam-üstü pencerenden bakıyordun


Ağır ağır, yollara inen karanlığa.


Bana benzeyen biri geçti evinin önünden.


Kalbin başladı hızlı hızlı çarpmaya..


O geçen ben değildim.






Bir gece, yatağında uyuyordun..


Uyanıverdin birden, sessiz dünyaya.


Bir rüyanın parçasıydı gözlerini açan,


Ve karanlıklar içindeydi odan…


Seni gören ben değildim.






Ben çok uzaktaydım o zaman,


Gözlerin kavuştu ağlamaya, sebepsiz ağlamaya.


Artık beni düşünmeye başladığından


Bıraktın kendini aşk içinde yaşamaya..


Bunu bilen ben değildim.






Bir kitap okuyordun dalgın..


İçinde insanlar seviyor, ya da ölüyorlardı.


Genç bir adamı öldürdüler romanda.


Korktun, bütün yininle ağlamaya başladın..


O ölen ben değildim..










Şair : Özdemir Asaf

Leave a Reply

